base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Karnival SRAI 2 Julai !
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Karnival SRAI 2 Julai !

Assalamualaikumm !
suka . suka . sukaaa ! hahaha ! suka gilaa pergi Karnival tadi .
Alaaa aku bukan buad ape pon . tengok Nasyid . Jaga kedai Cikgu Izzatie .
Merentas Desa . Err . Tu je kudd . Tapi yg palingg beshhh . Apabila aku tengok bdx Nasyid .
Tengok Rumah hantu . Aku ta tau apa yg seronok sgt Rumah hantu . Sampai beratur gila panjangggg
Eh . Eh ? byk bdx menjerit je . blik rumah . apa lagii ngigau lahh Hantu - Hantu ! aku hempok baru tauu
bising ajaaaaaa .! Byk btol telatah bdx 6 H tu . main tarik - tarik tagn , main tarik baju . Ehhh lempang baru tauu
ada yg kluar Dari rumah hantu ,. Nangis . Ketawa . Tiada Reaksii ??
Errrrrgghh . banyaaakkk sgt reaksii . Aku ta msuk pon Rumah hantu , tapi dah tau ape kat dalam .
aku msuk Slot malaamm ! baru gempakkk ! diorang yg ta sabar tu . msuk pagi lahh .
tapi ta bestt sinaran MATAHARI kacaaauuu nanti lah aku pergi blik kol 8 mlm . Esok ,
kne jaga bilik pamerann apoolaahh ! ta bestt 2 jam kat dlm bilik uh . ta best pon T^T
yg aku suka . Apabila tengok C Diaaa ! Hohohohohoo ! comelll habisss .
suka gilaa aku time tu . ohohohohoho dia senyum dekad aku , Ahhhh hanya tuhan saja yg tau perasaan aku :)
mwahahaha Tapi . yang ta best nye . Aku jeleeeeeesss ! ngn nanaaa ! Afiq bagi Hadiahhh !
Teddy Bearr ! Comell seyhh ! siap bagi surat lak tu . huuu kotak bukan main cantik lagii !
bagi xotax kompleks habissss ! Nana Ta reti na tutup blik xotax uhh !
ahahaha aku gax yg hulurkan bantuan . Masa Jaga kek Muffin Cikgu pon , dia ta bulih tutup . Haiyaaaa
Kengkadang bosan gax kat Kedai Cikgu , Jadi aku ber siar - siar . Faiz ngn Adam kacau aku = ='
ta puas lagi tu . Ade jeeee yg na terjah aku . lps tu tanye soklan maut ! aku ta reti na jwb . keh3 .
Sori ta jwb soklan korang Yeahh ! HAHA xD
Ba Bai , esok aku updatee Okayy !

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment