base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Mata Kau Cantik Eh ?
-->

Don't Click it

Mata Kau Cantik Eh ?

Asslamualaikum ^^

Hoho , hari ni ta payah speaking ala - ala Minah saleh bulih ta ? HEHE , tape ken ? asal aku update belog sudaa xDD . Hari nii , junior cari pasal pulaa ! Aduss , Aduss ! semalam senior hari ni Junior ! na kene sekeh agaknyaa diorang niee ! Grr , AKu baru sampai sekolah dah pandang aku mcm na bagaaii ! ingat maataa beautifull sangatt Ehh ? Oiiyy ! Mata aku 2x ganda lagi beautifull lhh gilaa *perasan sekejap xD* Kalau aku dapat budak sekor tu , memang na kerad sepuluhh ! Mwahahaha :)
Dah lah , kau junior , Tau ta hormadd ? Cikgu ta jarr ke ? Ke kau yg ta na DIAJARR ! Kalau kau na keneee sangatt mehhh lah ! Aku bagi kad merahh sekali ! Na ? Grr pakai kasut pun mcm na , ta na je , kang Aku gantung kasut dekad leherr ! Hehehe jahat gax aku niee !


0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment