base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Aliff Mengadaa !
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Aliff Mengadaa !

Assalamualaikum ! Aku bagi salam maut buad korang . Ergh .
Ape - Ape pon . Aku na cerita tentang kawan aku yang palinggggggg ! mengadaaaaaaa
Name dia Aliff . Memang mengada habiisss ! dah lh tu . dia senior ! bukan Junior !
( tua setaun je ) suruh aku buad tu . buad nie . Dia igt dia tu spe ? nasib baik muka hensem .
kalau tidak . dah lme aku sepak terajang , mula - mula soh aku panggil Athirah Izza . AKu jalan lelambat . saje 
je na sakitkn hati dia . Dia plak marah - marah ! Eleeehh ! sruh aku panggilkn . pastu marah - marah
panggil lh sendiri ! malas aku . lps  dia pujuk . baru aku buad ! Mwahahahaha ! 
aku panggil - panggil - panggil . dia kate ta na . alahaii .. kne lari blik pgy kat Aliif ..
pastu Aliff sruh aku tunggu , katenye sekejap . sekejap nenek dia lh ! lame adelh . ntah ape yg dia buad .
rupenye na bgy tiket FREE kat Athirah Izza . AKu pon ckp giniii

AKu : ELeehh ! adik angkat ta na bagi ! Awek , bagi ajaa
Aliff : HAHA kesian kau . mmg lh awek aku

Sampai hati dia ? ehehe . lps tu . aku blik pada Athirah Izza . bagi tiket FREE tu .
kak Athirah Izza cm amik selambe je .. tapi aku thu dlm hati bunga - bungaa !
ahahaha
lps tu lari blik kat Aliff . cakap yg dia da terima . lps tu . dia buad senaman .
senaman . regangkan otot muka dgn melebarkan senyuman ..
HAHAHA Aliff kurang kejeee !

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment