base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Karnival Again !
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Karnival Again !

Assalamualaikum .
Heyyoooo ..! hari nie ade Karnival lagi . Tapi aku malas lh na pgy pagi . pagi - pagi tade apeee
baik aku dtg petang . lagipon tu masa aku jaga bilik pameran sains .
aku rase ianya akan menjadi aktiviti pling buhsan mse Karnival tu .
aku cakap - cakap je . Alaaahaaaaiii aku bukannye pandai sgt dlm bab niee .
pilih lh org lain . huhuhuuhu lagipun . hari nie pon ta confirm .
Insyirah ngn Afifah dtg ke taaa . Insyirah tu pon sme . bukannye aku bulih percaye sgt ngn diaaa
semlm pon dia ta dtg . apalagi hari niee . Hish ,!
tapi aku rse dia bulih dtg kud . ntah - ntah dia dtg mse esok keeee ?
kalau dia ta dtg pon . Mesty her dad and he mom ta bagi kuar ken . kenn ?

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment