base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Plan Kami ?
-->

Don't Click it

Plan Kami ?

Assalamualaikum ^^,

---> 20 hb #Sabtu ( Hari )
---> Pukul 9 a.m - ? ( Masa )
---> Libary ( Tempat )
---> Muhd Afiq & Najihah ( Orang Penting )
---> Nur Izzatul Hannani & Adlin Izzati ( Perancang xD )
---> Nurul Akmal , Adlin Izzati , Nur Izzatul Hannani , Ariff Azril ( Peneman )
-

Hehehe ~ itu lah plan nanie hari sabtu nih , Fuhh ~ penat Nanie and Kak Lin susun atur rancangan . #Penat lah sangat -,- HAHAHA . Macam buat kad khawin je kankankan ? sebenarnye tak . Nanie na jumpakan Abg #Afiq dgn adik dia nie #Najihah . Korang mesti tertanya tanya , Kenapa mesti ade PENEMAN ?
HAHA , mesti lah ade , cuba korang tengok orang khawin , ade pengapit kankankan ? Yang nie pun mesti lah ade peneman ! #Sebenarnye orang penting tu malu malu kucing -,-
Sebenarnye .. Nanie , Nurul , Kak Lin , and Ariff . Ta na kacau diorang , Tapi . Nanie kene pergi gax libary !  Sebab nanie na cari maklumat sikit lah . hehe , baru tau nanie rajin ? bahaha Godai -,-

2 comments: