base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Duit aku T^T
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Duit aku T^T

Assalamualaikum ^^

Urghh what the S day ..  Ta tau ape itu S ? bukan Saturday lahh . But shit DAY ! Huhuhu [ Sorry ayat agak melampau -,- ] Na tau kenapa ? Aku dah pokai ! Senior aku punya pasal lah ni , Aduyaii .. sekorsekor mintak duit aku . HAIYAAA ranap duit aku ! Aku tau lah aku nie slow , lembab , bodoh sangat bagi duit dekad orang . Tapi tapelah , diorang kadangkadang baik gax dekad aku kankankan ? ^^  Tapi geram pun ade gax ! Habis alaun bulanan ! DAMNIT ! Aku baru beragn na beli skateshoes .. Time nie jugak diorang mnx duit . Nasib baik lah diorang ta mintak banyakbanyak , Kalau mintak banyakbanyak pandai lah aku tolak , Ingat aku lembab sangat ke ? AIGOO ! Non stop crying lah ! hehehe . Hurmm kalau tlis banyakbanyak dalam blog neyh pun .. bukannye dapat balik , Except lah kalau diorang baikhati nak ganti balik or pulangkan balik duit tu , kankankan ? HAHAHA x)

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment