base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Terima kasih si daun keladi , Lain kali sakitkan hati aku lagi :')
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Terima kasih si daun keladi , Lain kali sakitkan hati aku lagi :')

Assalamualaikum :)

Hari nie , aku rasa ta suka pergi sekolah .. Tapi , aku ta tahu kenapa , bila smpai kelas je , semua member2 aku serbu aku , diorang kata ade berita kurang baik , Aku suruh diorang cite , cite , punye cite , aku rasa kosong sangat ! Tapi aku ta boleh marah sesiapa , aku ta boleh salahkan sesiapa . Sebab , aku yang akan salahkan diri sendiri , Aku yang ta reti beza baik buruk , Patut lah bila aku borak dgn member aku pasal dia , Aku rasa bosan sangat ..! Rupanya ade udang di sebalk batu :')  Tape lah , maybe ade hikmah disebalik cerita yang ta berape bagus nie kankankan ? Tape lah , biar dia buat kita macam nie ,  Lagipun hati saya dah terlampau sakit dengan perangai dia . Tapelah , dunia nie bagaikan roda yg berputar , bila dia buad dekad saya , kene balik dekad dia ? betul kan ? Hehehe , terlebih emosional ke ? Sorry eh :) Buang duit je saya beli hadiah semahal #RM 159 untuk dia , Tapi .. tape lah saya simpan je ye ? HAHAHA Sorry again sebb jadi gila cm nie , But , untuk sesiapa yg baca nih , Jgn risau , saya ta gila atau sedih ye , untuk pengetahuan kamu , saia ta BATAK dgn boy mcm tu :) And , i could fix my heart on my own :')


0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment