base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Malu ? Aduhhh !
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Malu ? Aduhhh !

Assalamualaikum ^^

OkayKay , hari ni aku dimalukan oleh BFF aku , tapi dia ta sengaja , aku maafkan kau yee ,
HAHA cerita dia macam nie sebenarnye , Aku kan sekolah agama , mesti lah ade sesi solat ! SOLAT TIANG AGAMA ! #Amik kau kene ceramah . Pastu , masa na start solat , Aku seperti biasa akan duduk di saf belakang sekali supaya budak budak lelaki ta nampak , Tapi disebabkan saf depan kosong , aku dgn member2 aku duduk situ #Sebenarnye takut cikgu marah -,- Then , Dia duduk saf belakang sekali , Aku ? Start ahh , Aku cakap dalam hati " Aduyaii asal lah kau duduk belakang ? " Aku memang gilagila ta suka dia duduk belakang , Okay solat dah start , masa tu aku dah ta fikir pape , Bila habis solat ...

Nana : Wehh Hannani ,
Aku : Asal ?
Nana : Tadi , bukan member2 dia duduk belakang ke ?
Aku : Entah , asal tanya aku ?
Nana : Sebab diorang dah duduksaf depan !
Aku : Ye ke ? 

Masa tuu , budak perempuan tgh lipat kain telekung , Semua berdiri , kalau duduk kan susah nak lipat telekung tuu , Aku pun berdiri lah , Amik kesempatan nii tengok macam mana diorang boleh melompat sejauh tuu .Aku pun buad pandagn seluas nye , sekali nengok dah nampak dia dekad mana , 
Then member dia , a.k.a BFF aku gax , Dia nampak aku tengok DUTTTTTT .. Dia pun , usik usik lah orang tadi tuu .. Then dia nengok aku gilagila lama lah wehh , muka dah merahh ! Stop pandagn doee , member2 aku yang lain pun 2x5 je pergi suruh aku nengok dia , Gila maluu .. Nasib baik masa tu semua orang tengh bising .. Ngee ~ Heheheee

Dari orang yang menangung malu pada tengah hari tadi ^^

2 comments: