base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Shinichi - kun
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Shinichi - kun


Ehem Ehem . Selamat petang pembaca yang dihormati . And boleh duduk di kerusi yang khas untuk VVIP ye :p
KayKay , petang yang agak berangin nii .. Nak cerita pasal Kudo , HAHAHAHA agak dah mesti korang bosan . Kisah pulak 'aku' ? HAHAHA , Nanie ada tengok vid ney taww . Rahsia Kudo dah nak dibongkar oleh Ran - neechan , Kudo ney pun satu , jangan lah lurus sangat . Aduyyy pergi bagitahu tarikh lahir dia yang sebenar at Ran - neechan . Memang senang lah kerja Ran kalau Kudo bagi tahu semua benda betul . Lagipun Conan - kun selalu menyampuk bila Mouri - kun buad penyiasatan -.- Haihhhh , bertuah punya boyfiee . Tapi takpela , bagus juga kalau Ran - neechan tahu yang Conan - kun tu Shinichi - kun . Anyway , Kaito - kun .. kenapa anda terlampau bersifat casanova ? Haihhh .. jeles tahuu ! Buang masa aku buad header gambar kau , Mwehehehe tapi hensem juga kau ni kan . Yang paling tak puas hati kenapa kau bercinta dgn anak Inspektor Nakamorii ! #Aoko Nakamori# . Kay mengaku dia memang lah lagi comel , lagi pandai . Andaikan aku wujud di dunia kau :p #impian tak boleh bla# Seriously , sejak bila Nanie minat mereka nie ha ? Sebb diaorang 'kawaii' kud . Hikhikhik ^^Y #Watlekwatpeace#  . Okay , dengan ini saya isytiharkan bahawa , Kaito Kuroba ialah pakwe sayaa ! Ada bantahan ? Jika ada sila komen ye , bila saya balas yang mampu menyakitkan hati anda jangan marah . Sebab Kaito saya punya :p

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment