base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Boyfiee Baru !
-->

Don't Click it

Boyfiee Baru !






Hari ney , Nanie nak cerita pasal boyfiee baru Nanie ! Ohh .. siapakah siapakah jejaka bertuah itu ? Na cerita ney , sebenarnya  Nanie kenal boyfiee baru ney , dekad manga / youtube . OKAY ! dari situ mesti korang dapat tangkap kan , yang boyfiee Nanie yang Nanie sanjung tuu , TAK WUJUDD ! HAHAHA , dia adalah watak anime semata mata . Kalau sesiapa yang tak dapat tuu .. Erkk  . Kay berbalik pada tadi , nanie sangat sedih kerana dia tidak wujud . Alaaa .. kalau dia wujud pun , belum tentu dia suka Nanie . Lagipun , diorang dah ada awek taw , semua comel comel . Semua cantikcantik , huuuu . Orang Jepun kann ! Mesti lah comel :3 Jeless doee !  Hehehe , but seriously , kepada fanatic / peminat Detective Conan . Confirm diorang kata boyfiee Nanie cute :3 Kenapa tak percaya ? sudah , sebab Nanie tahu , semua orang ada cita rasa sendiri , =P Kisah apa Nanie kalau korang kata boyfiee Nanie tak comel ? Dahhhh ~ HAHAHAHA
HAHAHA dari situ juga , Nanie rasa korang dah tahu siapa boyfie Nanie . Ha , cepat siapa siapa ? Siapa tahu angkat tangann ! Huishhh berjuta angkat . HAHAHAHA . 
 Kaykay , sebelum Nanie membebel lebih banyak , korang layan gambar boyfiee aku kay . HAHAHA Seriously comel ! #Aku ada 3 boyfiee serentak ! Jahat tak aku ? jahat tak ? Kay , jahat !




Kaito ! DoubleTriple Love You bayybeee !

Kaito Kurobaa ! The Phantom Thief <3




Kaito Kurobaa ! You're mine ! Wahahaha #Evil laugh







Shinichi's real face #Hanya pelakon semata mata . Anyway hensemmm mehh >x<

Time kejar Ran-Chan . At Baker Street , London #Volume 73


Heiji Hattori , #Kulit gelap dapat daripada atoknya .
Huuuu Senyuman yang licik -.-

Seriously , why Heiji selalu buad senyuman licik ? HAHAHA .
Comel tahuu !

Kay , KaitoheijiShinichi . Ohh comell , tapi Kaito jahat doee , sedih aku T^T

Shinichi , time selesaikan kes En Kawasaki . #Volume ? ERKK ta berape ingat ! (;

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment