base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Kaito - kun !
-->

Don't Click it

Kaito - kun !


Hey dan Assalamulaikum kepada semua pembaca larut malam :)
Hari ney , Nanie amat lah sedih . #Haih kau ney Nanie tak habis habis sedih -.- Takde ahh , bukan sedih pasal apa pun . Nanie sedih sebab takde orang pun sudi pergi Japan dgn Nanie , kay nanie akur dengan nasibku ini . Hukhukk T^T . Takde harapan nak pergi Japan , terpaksa ikut pergi Africa . Huhuhu nak tahu bila pergi ? pukul 1 : 30 pagii ! Ohh gila ? sampai 5 : 00 pagi . PERHATIANN ! bukan 3 jam setengah , tapi hampir satu harii ! Ohh gila Nanie dibuatnya . Berbaloi juga Nanie beli buku Sherlock Holmes dgn Gadis Lolipop . Di saat semua orang tidur , Nanie akan menelaah buku . #Eksyen lebih , padahal Nanie rasa Nanie orang pertama yg akan tidur -.- Kay sambung balik . Anyway , buku Sherlock holmes telah ku habiskan semalam . Tapi rasa macam na baca lagi ohh , sebab syok sangat HAHAHA . Tapi , Nanie rasa lebih baik Nanie bawak buku komik Detective Conan banyak banyak daripada aku baca novel tebal tu banyak kali . Tapi bagus gak kan ? improve BI Nanie . Kay lah .. Nanie nak tamatkan bebelan pada larut malam ini dgn satu video :p


Hehehe , nanie tahu Nanie tengah gila . Kay enjoy :p

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment