base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Old --> New
-->

Don't Click it

Old --> New


Hari ney , Nanie telah menukar blog Nanie hampir 90 % daripada yang kolot , kepada yang segar . Well .. dah jadi kaler biru rite ? HAHAHA cerah sikit , klau tidak ... macam dulu lah jadi nya .. malap je , macam takde lampu ! Padahal sah lagi sahih Malaysia ada lampu , kepada sesiapa yang bil eletriknya tertunggak dan tak mampu bayar , Nanie tak perli korang ! Kay kay , back to the topic .. sebenarnya .. Nanie jeles gilagilagilagilagilagila HAHAHA , sampai esok pun aku rasa belum tentu habis lagi perkataan 'gila' tu . Act , mesti tertanya tanya siapakah yang buad Nanie jeles niee ? Haduii , kalau nak tengok diorang punya blog , KLIK SINI , dan SINI . Heh , tahu mereka punya blog , double decker lagi comel daripada Nanie punya . HAHAHA , Kay , Papai na sambung edit nie x3

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment