base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Sekali kau guris hati aku , 10 kali aku robekkan hati kau :)
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Sekali kau guris hati aku , 10 kali aku robekkan hati kau :)

Assalamulaikum #Bunyi sedih / Lagu sedih 

Hari nie , jiwa aku gilagila kacau -.- Pagi pagi lagi , Ada orang duduk tempat aku , Huishh , nasib baik lah .. aku nie baik hati #lah sangat -.- Haihh , masa belajar sains pulak , budak depan aku tu buad lawak bodoh dia , ha amik kau cikgu dah marah , walaupun marah dekad dia sorang , TErasa sakitt tauu -.- Lepas tu , masa rehadd , Member ajak makan angin , Hurmm ye lahh #Aku ta makann lagi niee . Dah lah tu , ajak jumpa senior yang suka senyum senyum .. Sekali pandang macam kene rasuk pun ada -.- Masuk je kelas , loceng dah berbunyii , #Nasib baik aku nie tahan lapar , ( terpengaruh dgn puasa sebenarnye ) lamaa tuu , gilaa bagak sakit perut , cikgu surh makan dalam kelass , HAHA , saya lah Cik Muda didalam kelas itu , #Sila muntah jika perlu =P  Masa rehat tengah hari pulak , Beg jatuh dalam longkang , aku degn muka selambe tauge + blur , amik .. macam tade apa2 yang berlakuu , Masa solatt , kene ejek degn Darjah 4 , Aduyy junior kudd -.- Aku geram , aku ejek nama bapak dia , ha amik kau .. Ta tau nama bapak aku ? Kesiann deh loo ! HAHA . Tergamam .. lepastu eksyen dgn aku yang kau banyak awek , Ingat aku peduli ? Suka hati kau lah , yang penting jgn buad dosa sudaa -.-  hishh .. Lepas balik pulak , orang yang aku jumpa tergedik , membajedd ! Err , tolongg lah .. jagn jadi FAKE / Backstabler / Stalker sangat ! Grr , Kalau kau clash dgn ramai boyfriend , kau ingat kau hebad lahh !? Kalau kau rasa kau LAWAAA sangat , asal hubungan kau semuanye gagall ?! Aku tahu sebab apaa ..! Sebab cinta kau MURAH ! #Jahatnye aku , BTW , aku tgh gila bagak panas dgn dia -.-    

Yang berharap sangat kau baca ,                                                                                                                            

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment