base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Kesian :o
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Kesian :o

Assalamuaklaikum , I'm Nanie , And you're reading , Nanie's entery ^^Y

Hari nie , aku nampak seorang seniorku sedang membaca buku untuk PSRA - nya . Masa tgh khusyuk baca buku , Datang lah satu bala , Bala tu , ialah , ada seorang murid yg bernama blablabla syok main baling batu sampai terkena lah mangsa tadi tu , Kesian , mmg kesian , macam teruk , yelah , orang tgh menelaah ilmu , tiba tiba terkena bala , marah tak ? Of course marah right ? But , boleh buad apa , dah jadi kan ? Masa dia sihat , ta sape na berkawan , bila dah sakit , Kalah rombogn na meminang ! IshIsh , dasar manusia na perhatian ! Lepas habis tragedi yg berlaku tadi tu , tiba tiba semua org berkumpul at surau lak , mcm ada kecoh , Haihh . Aku takmo masuk campur , coz semua BOY , Then ada seorang BOY yg AGAK skema cakap : Haih , lepas satu , satu ! : Then memba aku cakap , : Kang aku kata lepas satu sepuluh kang :
Nasib baik dia ta dengar , kalau tidak mmg memba aku dilebal ' budak kurang ajar '

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment