base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Hari Yang Penuh Dengan Kesabaran
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Hari Yang Penuh Dengan Kesabaran

Assalamualikum #Bunyi sedih lagi -.-


Hari nie , mmg tuhan ajar aku macam mana nak jadi orang yang penyabar ... First ujian , Masa balik .. mmg perghh ! gila bagak lah wehh .. van langsung ta sampai , aku na call drebar , takut kalau bila van datang tade lah pulak , kesiann .. Then bila lepas setengah jam , baru lah sampai . ERRR ! Nasib baik lah , Ujian pertama aku pass ! Lepas tu , Ujian kedua .. Aku nak masuk rumah tapi adik aku tertidur , ARGHHH ! aku ketuk pintu sekuat hati sambil menekan loceng , HA ! baru tahu betapa seksa nye bila dah kene macam tu , lepas tu , baru lah dia bangun , aku ingat dia na terus bukk pintu , rupanya sempat mengigau macam apee je ! Haishh geram nye lah aku nie , Sabar je sabarr ..! Tapi asap dah sampai had ! Grr

Daripada orang yang berjaya melalui ujian tadi 

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment