base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: gila -.-
-->

Don't Click it

gila -.-

Assalamualaikum ^^,

Kay , seperti biasa , pagi pagi lagi Nanie kene buad kerja rumah . Peraturan di dalam rumah nie , Setiap ahli majlis menyiapkan tugas yg diaturkan oleh ahli majlis tertinggi iaitu ayah dan ibu . Sebarang bantahan tidak akan dilayan , Sekiranya masih membantah kemungkinan bakal dibawa ke majlis tatatertib yang dikendalikan oleh Ayah and ibu gak -.-
Itulah syarat yg wajib untuk kami adik beradik patuhi . Sebelum mendapat kebenarn untuk keluar and buad aktiviti sendiri . Kalau ta keluar rumah mmg tak sah ! Kalau tak keluar dgn keluarga mesti keluar dgn member ~
Disebabkan pagi tadi Nanie sibuk menyiapkan tugasan rumah , Sebelah tgh hari lak , ada acara mengisi perut . Bila dah kenyang , Mulalah nak lelap , Maka , berlakulah peristiwa tertidur depan TV . Lepas Asar , baru lah Nanie keluar , Sebab hari nie .. Nanie nak ubah angin lah , Nanie na buad acara 'ronda ronda superhero' Sebb tu , Nanie ta bagi adik adik ikut ! Bahaya ! #Elehh cakap banyak , padahal diri sendiri hampeh -.-
Seperti biasa , Nanie akan berkeliaran dekad dekad Sek 9 , Mata nie liar sangat nak tengok keadaan aman tak aman , padahal bumi Malaysia nie , Sah  lagi Sahih AMAN ! Berkat usaha cari orang yg memerlukan bantuan , Nanie nampak sorang anak dara orang yg tengah angkat beg yg nampak cam berat , So .. nanie yang ta berape baik hati nie pun tolng lah dia , Tapi , sekali pandang , macam orang nak pindah rumah . Kami bertentagn anak mata , Lepas tu , dia senyum . Aku ? Segera membalas senyuman yg ta berape nak ikhlas -.-
' Awak m boleh tolong saya ? ' Tiba tiba budak tu bersuara , Tapi , ta payah mintak tolong pun Nanie dah tolong -.- ' Awak mahu saya tolong apa ? ' 
' Sebenarnye , Saya mahu balik ke rumah , Tapi beg nie berat sangat . Saya tak larat , nak bawak Boleh awk bawakkan tuk saya ? ' budak tu manja gila la .. gaya macam orang kaya pun ada -.- 'Oh itu sahaja ? 'Dgn rela hati , aku pun angkutkan beg dia ' Alamah Alamakk ! Nasii lemak ! ' Derr gila berat wehh , aku rasa dia seledup lembu kud , GILAA betul . Berat tak kesampaiann ! 
' rumah awak jauh lagi ? ' Nanie tanay dekad dia , cuz , rasanya dah jalan 1 KM , beg yang aku bawak , makin lama makin berat -.-
' Sekejap lagi sampai ah ' Budak tu dgn selamba tauge nye ckap macam tu dan nyanyi lagu Hafiz Af? Haihh .. nasibb suara sedap -.-
Tiba tiba satu kete Merc Benz berhenti betul betull dekad tepi kitorang . Keluarlah AN OLD COUPLE yg meluru ke arah kitorang .
 Then , Bila mak bapak budak girl tadi tu cerita yg Dia na lari dari rumah , aku pun .. tergamam ar , Nanti kang orang kata aku larikan anak dara orang . DUYY !
Yang pasti , Budak pompuan tu nampak pelik . Degn ini ! Saya namakan ' Ops budak gila '




0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment