base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Hari ini ...
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Hari ini ...

Assalamualaikum #Bunyi sedih lagi -.-

Sebenar benar benar benar benar .. #Amboii banyak nye BENAR , tau lah aku kelas BENAR . 
Sebenarnye .. Hari nie , Okay , biar aku buad dialog je lah , susah nak cerita nie , tapi mmg gilagila sedih .. #Sebenarnye terpengaruh dgn mata pelajaran BM -.-

Aku : Shahril !
 : Jap japp ..
Aku : EH .. hari tu dia yang nak sangat duit raya -.-
Shahril : Japp je , EH ?
Faiz : Baik bagi aku 
Aku : Kau dah dapat banyak gilaa !
Faiz : Kurang 5 ..
Aku : Aku dah bagi 2 kan hari tuu ! , Kurang 3 je doee ~
Irshad : Aku nak lagii ! HAHA ..
Muhaimin : Na jugak ..
Aku : Korangg ! AKu dah cukup Daif nie ,
Shahril : menipu -.-
Aku : #berbisik pada Nana .. wehh .. aku tinggal 19 je lagi
Aku : Weh korang , tinggal 19 je lagi doee -.-
Muhaimin : #Pura pura tercekik , terbatuk , dan mmg DABOOM !
Irshad : Daif lah sangat
Shahril : Cepat lahhhh !
Aku : Kalau Min mnx , boleh lah aku bagiii ! Elehh Irshad , kau datang lah rumah aku , dapat lebih !
Shahril : Cehh .. Min mnx bagi bhaii , Min .. dia suka kau ..
Aku : Buad ape aku na suka Min , Min pon tau aku suka siapa -.-
Muhaimin : #Mengganggukkan kepalanya kepada Shahril tanda tahu :)
Aku : #menghulurkan duit biru kearah Min
Shahril : Siapaa ..?
Aku : #Merenung kepada arah padang SRAIBBB yang penuh dgn senior lelaki
Shahril : Perghh tengok Arif bhai #Syahid Arif
Aku : Huishh ! Tersasar jauh #Sebb masa tu DIA dgn Arif tgh berebut bola , sebb tu nampak cm aku pandang Arif
Faiz : Sebenarnye nengok ____ tuu
Shahril : Huhh ?! HAHA , ta dengar -.- biar aku teka , mesti ____ kan ?
Aku : #mengganggukkan kepala tanda betul :3
Shahril : Kan aku dah kata , HAHA

*                               *                               *

Syahirah : Weyh Nanie , kau tolong panggilkan budak baju wane biru tu !
Aku : Wehh Arip !
Arif : #Mengangkat kepalanya tanda tanya
Syahirah : Balik lahh !
Arif : #Membuad gaya hendak keluar padang .. 
Aku : EH , EH dia main bola balik lahh !
Nana : Sempat lagi rupanya ..


*               10 minit berlalu dan kami masih memanggil Arif          *

Syahirah : tape kau , aku tinggalkan kau !
Aku : AHHA Syahirah , Syahirah ..

... 5 minit berlalu , dan Arif membuad gaya SEBENAR hendak keluar padang ...

Aku : Wehh Arif , meh jap ... #Sambil mengeluarkan sekeping duid wane ijau ..
Arif : Nak kasi duit raya pulak
Nana : Ala , cakap je lah yang kau nak lebih
Aku : #terkeluar duid berwarna merah
Arif : EH , EH wane merah tu lah kasi aku ,
Aku : ta na suda , haelehh
Arif : Okay , tape kauu #Sambil melihat aku
Aku : Okay #buad muka selambe tauge
Nana : Arif !
Arif : Hurmm ye lah , haha , 
AKu : #Memberi duit itu kepada Arif ..

Kesiannye saya , ranap duit -.-


Daripada orang yang berharap sangat mereka baca ,


0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment