base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Penagih Choki - Choki !
-->

Don't Click it

Penagih Choki - Choki !

Hari Jumaat .. hari yang teramat mulia . Penghulu segala hari tapi hari nii .... EKKK , kenapa hari ni ramai sangat yang dahagakan choki choki ? Sesiapa tolong jawabkan ? Heh , semuaaa kawan Nanie : Nana , Nyna , Amy , Mai : Penagih nombor satu wehh ! Mula mula . Mai keja Amy , sebab Amy ada baaanyaaakk choki - choki . Nanie pun ada banyaakk sangat , tapi tak mahu kecoh kecoh . Takut dikejar Mai , huhuhuhu teruk juga kene kejar dengan penagih tuh . Memang non stop berlari ! Rupanya rupanya ... Ada sepasang mata dok tengokk je Nanie makan choki - choki . Secara tiba tiba seorang manusia berjantina perempuan menerkam Nanie dari belakang dengan cara serangan hendap . Terjatuh Nanie dibuatnya , sampai Nanie nak buang sampa pun tak jadi ? Ini kes gila -.- Nana , Anis pergi tarik tarik baju Nanie . Teruk juga Nanie dikerjakan diorang , sampaikan nak bangun pun macam orang dah nazak . Seksaa sungguh , Nak cari tempat selamat .. Tapi boyf Nana takde lah pulak . Lepas habis dikejar satu bangunan . Dia mintak duit lah pulakk , Heh untung mak cik kantin . Nana bersihkan choki - choki dia . Seriuosly , aku dah macam gila , Masa balik pulak .. dia kejar pulak budak berbadan besar yang bernama Hannan . Boleh gila Hannan sebab dia ada banyak choki - choki . Tapi bohong , Mwahahaha padan muka kau Anan =3

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment