base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Berbeza
-->

Don't Click it

Berbeza


Hari ni rasa sesuatu .. apakah rasa itu ? Tentulah rasa berbeza . Tapi mengapa ? mengapa ? Sebenarnya ini cerita terbaru , terkini , terbaik , terr .. ter ... ter ... #Dan ter ter ter yang lain kay# . Ini sebenarnya cerita sebelum dan selepas . PERINGATANNN ! Ini bukan PAKWE MAKWEE ! Lagi sekali !! BUKAN PAKWE MAKWE . Apa main pakwe makwe kan ? HAHA , no class ! Kay . Kita sambung balik , apa kata titeww ceritakan je pasal Mr Mystery tu keh . Tak payah mention sangat nama dia kan , sedih taw . Dia jahat ! Dia berubah ! Dia dah tak faham kita ! HAHAHAHA , kita gembira sangat tahu ? Kita gembira sebab dia dah tak faham kita , dia dah tak pujuk kita , dia dah takk ..... dia dah takkk .. ERKKK ? No idea . TIIITTTTTT ! HAHAHA ! Kenapa kita suka ? HAHAHA , kita pun tataw ! Kee .. kita gila sebab dia dah berubah ? EHH ! Mana ada gila ! Kita sihat ni #Tipu , padahal tengah batuk batuk# Dulu bukan kemain baikk ! Bila dia tahu sesuatu .. semua hancho balik ! Haihh .. nak bunuh diri ? Jangan begurau okeh ! Kita sayangkan karier kita ! Kita terlampau bijak untuk mati ! Kita ter ter ter ter dann banyak lagi ter ter ! kenapa lah dia jadi macam ni kan ? Kita rindu dia panggil nama gelaran kita ' Awek ' #Bukan nama gelaran yang sebenar . HAHAHA , dah lama tak dengar dia cakap macam tuh . Kita suruh kawan kita nie , nama dia Nyel . Dia kawan terbaru kita , baru berbaik dgn dia selepas beberape bulan bergaduh sebab ? Entahh .. Kay , kita mintak tolong dia panggilkan nama tuh .  Tapi ... bila dah lama lama baru kita sedar takde siapa pun yang sesuai gantikan tempat Incik abang kita yang satu tuh .

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment