base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Kerana Dia
-->

Don't Click it

Kerana Dia


Hari ni saya lari pecut ! Tapi hari ni tak buad sungguh sungguh . Sebab ..... DIA ! Ohh siapakah manusia tersebut ? Alaaa .. Takpe takpe , satgi titew citekan . Time tadi titew nak lari kan ... dia pandang .. kita macam na rebah je . HAHAHA melting kudd ! From solid to liquid . Hikhik , bila ustaz dah tiup wisel kau sempat jerit MERAH , MERAH !? Kau kan rumah kuning ? Apa kejadahnya ... Aku tahu kau sayang aku . HAHAHAHA , siot gila .. Untunglah siapa masuk rumah kuning . Ada DIA , Hehehehe ~ :D Walau bagaimana pun . Sebenarnya bukan salah dia sepenuhnya ! Semua salah diri sendiri , suka tidur lewat .. pada tengahtengah trek gak pinggang nak sakit ohh . Bagak lah , masa dekad akhir tu tak boleh ke doe ? Yangg lebihhh kasihan . DIA punya kaki cedera gila terukk , kaki dia terkoyak . Berdarah gilagila aku ingat pasal apaa lah dia punya seluar lecun . Rupa rupanya darah , Huhuhu aku tumpang simpati . Apa apa pun congratulations gak sebab berjaya ragut pingat emas . Haihh , aku ni simpati orang je lebih .. diri sendiri tak pun .. aku pun melecet dekad akhir trek macam apa je .. kalah orang gila kaki aku ni . HAHAHA ye lah yelah aku jee salah . Semalam kaki mnx rehat tak mau bagi . bwekk =P
Anyway congratulations again to yellow's house cause berjaya mendapat tempat pertama setelah 3 tahun berturut2 di bawah pemerintahan rumah biru . But , the most unexpected is .. rumah merah dapat nombor dua setelah 5 tahun berturut turut menopoli padang sekolah semasa tahun 1995 - 2000 . HAHAHA , walaupun aku baru nak wujud time tu . Aku tahu , sebab senior tahun tahun tahun tahun tahun tahun tahun tahun tahun tahun #Bila nak habis ? Sekarang pun boleh# lepas bagitahu aku . HAHAHA panjang tak tahun tuh ? tak cukup ? nak buad lagi ? lenguh lah tangan akuh .

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment