base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Congrats !
-->

Don't Click it

Congrats !


Before i start the story mory , ACT . This is for SRAI's students #Year 6# . Just wanna says congrats to who get Mumtaz in PSRA . But , for those who get Jaid Jiddan , Jaid , Maqbul , Rasib . Don't give up too fast , Try again in SMA / SAM . But .... There's one thing that's shocking me . #Ecececeh . Tetiba aku speaking . Takpelah , aku speak in BM je lah ye# . Kay , sambung pasal tadi , apa kemenda lah yang sangat sangat memeranjatkan Nanie ?  ACT , takde apa .. Nanie je over lebih . Sebenarnya , semuaa orang yang Nanie sayang dapat yang bagus bagus . Hihihi , Mesti soalan tahun ni senang kan ? Huhuhu , korang yang sedang membaca ni . Please pray for my batch , Tolooongggglahh ! nakkk sangat sangat batch Nanie dapat soalan senang ! Kalau boleh sennag sampai tak payah baca buku . Huhuhuhu , #permintaan aku PERGHH# . Tapi kalau betul pun soalan akan keluar senang sampai tahap camtu ta salah kan ? Hehehehe . Anddd , one more thing before i forget ! Nanie sayangg korang semua ! HAHAHAHA , 

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment