base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Tenang Vs. Ta sedap Aty ?
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Tenang Vs. Ta sedap Aty ?

Ehemm .. Hello And Assalamualaikum all reader ?
mcm mne ary korang ary nehh ? sihat ta ?
Nanie arap sume baik jee .. tade demam Okay ?
Okay , skang nehh .. nanie na cite sesuatu ..
sebenarnye ..tdy nanie da bengang tahap cipan !
mmg na mencarut gila !
leas 2 , Nanie tunggu jee ..
bila na msuk waktu solat ?
masuk je waktu solat .. Nanie tros pgy amik air sembahyang ..
Nanie solat ..
memula ada lgy bengang 2 .. bila da lme sket ...
Nanie ase tenang ...
Nanie ase bahagia ...
lps solat , nanie doa bebayk .. bia jeee ... =P
lps uh .. Nanie dah habis .. Nanie kuar .. tgk 705 Astro Hitz lh !
HAHA ! Ya Allah , nyanyi jee ..
aku pnye bengang ngn godaan uh ! aku tros 612 , Nicklodeon ! HAHA
kartun ! SpongeBob = ='
HAHA ! lgy skali aku bengang , ta tau asl , aku tros Off Tv ..
aku On PC , lgy bengang , lagu jee kuar ..
aku tros tutup lagu yg abg aku pasang , aku bkk Al - Quraan ..
pas2 mak aku kte .. ' Eh , Eh da alim rupenye.. da taubat '
abg aku kte ' dy da kne penyakit TAUBAT '
aku balas blik kat abg aku .. ' eleh , daripada kau ! ta taubat , taubat ! '
tpy tape .. At Least abg aku tu baik ,
masuk je waktu solat , trus pgy masjid ..
aku laen lh .. lps 10 minit selepas azan , bru aku solat .. HAHA
sbb 2 lh haty bercelaru !

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment