base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Jelessss ..!
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Jelessss ..!

Assalamualaikm teensss ..! ><
hari nehh .. sumpah jeless ..! ahahaha kali pertama nehh aku jeles kat bdx tuu .. hihi xDD
Okay .. cite dia ginii .. aku kenn malas turun bawah ..
aku ta makan .. sial jee .. malas na tengok muka bangla ^^,
Okay .. lps tu .. aku nampak .. Grr ..! mamat tu dgn pompuan laenn *byk plak tuu !
Err .. aku punye jeles ... tuhan je thuu ..
memulaq .. aku msuk kelas aku *Amanah ... lps tu .. aku cuba tenangkn diri .. Grr !
aku tros msuk kelas jujur ..
aku cakpp ..
Huishh ! da ade makwe ta na layaann ! awek org layan sjee !
Geram nye aku ... apsal bangang sgtt ? benci aku dgn kauuuu !
ta na lyn kate sombunk plakk ! bila dilayann !
pijak kepala akuu ! Errrr ,,!
sial pnye jantann !
igt muka hensemm ? mcm Cipan je aku tgkk !
kalau hensem ala - ala C . R bolehh lh sume pompuan kau na kebas bahlol !
rambut tepacak sana .. terpacak sini ...
ala - ala David Beckham keennn ?
buruk lh wehh .! Nabi sikat rambutnye terbelahhh ! bukannye mengumpul ke sesuatu tempatt ..
Jagn perasan lh wehh !
style kononn ! bila kuar bukan amen hensemm .. maen kemass ..
bersihh !
kalau kat rumahh ! mcm tongkang pecahh ! confirm bapak aku rejekkk

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment