base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Hilang sudaaa
-->

Don't Click it

Hilang sudaaa

Assalamualaikum ..
huh .. tajuk boleyh tahan panasss ,,?
spe yg hilang ? budak ? mesty lh budak , = = , ta kan lh org dewasa = =,
hihihi xDD aku yg hilang lh .. terpisah ngn Mummy N' Daddy kat
KL SOGO , na kata takut tu ... tade lh sgt .. sbb aku hilang bpe minit jee ..
Okay .. cite dy ginii ..
Pagi Sabtuu ..! aku pgy KL SOGO .. ntah lh mak aku cari apee ..
aku ngn abg aku jdy mangsa keadaan ( kene angkut barang ! )
lgy 3 ekor kat blakang uh ta kne plak .. amboiii
( ceh aku jee yg bising soh angkat brg sket je kecoh , abg aku ta pon =P )
lps da beratus , beribu , berjuta barang mak aku collect ..
kitorang pgy makan .. 
aku ngn abg aku pnye lh degil ... mak aku ktee .. ' stay close , hold my hand , be careful '
adess .. degilnye lh .. bdx dua ekor nehhh ..!
ta na degr cakapp .. merayau kat shopping kompleks yg besar nye Allah je lh yg thuu ..
kalau da hilang .. susah na d'cari ..
selang 15 minit ..
aku da syok jalan sensorang .. tetibee ..
abg aku ntah ke mana .. aku ntah kemanaaa ... mak aku ntah kemanaa ..
huaaaaa ! mummy ..! saya terlampau muda untuk d'culikkk ..!
so .. satu cara untk cari Mummy akuuuu ..! pgy basementtt ! hahaha xDD
pgy basement check dulu .. kete ade ke taa .. kalau ade ... kol .. kalau tade ... abess lh denn
Fuhh .. Alhamdulillah adeee ^^
aku kol brader aku dia kat mne .. rupenye sebelah je pon ... buta agknye aku nehh = [
hehehe .. lps tu .. kitorang naik blik ...
kitorang kol diorang ... diorang ktee .. diorang kat tingkat 3 ..
kitorang kat tingkat 4 .. alamakk ! terlajak sudaaaa ..
hehe .. aku ngn Daddy aku amen liff bahahaha ..!
aku turun tingkat 3 ,, daddy aku naik tingkat 4 ..
turun , naik , turun , naik ..
aku putus asaa .. aku tunggu je lh ..
bru lh dia smpai . huuuu kne mara ngn bapak aku bai .. haha mmg patot ..
bhahaha xDD
<--- bdx degil nehhh

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment