base target='_blank'/> Coretan Seorang Budak Bawah Umur: Binawe Punya Awek !
-->

Sayang Kamoo !

Don't Click it

Binawe Punya Awek !

ehem ..!
Okay .. semalam .. aku smpat pgy jamming ngn Faris *aku thu nehh waktu pekse ..
tpy .. masa tu Faris tgh bengang gila ngn sorang minah nehh ..
nme dia ape ek ? ntah lh .. dy maen langgr je gitar kesayagn Faris
' BINAWE pnye awek ! '
sekuat hati Faris sumpah pompuan uh ...
tapi .. pompuan uh buad derk je .. dia terus menyorok kat celah bangunan ..
haish ..! cari pasal btol ..
ta pasal - pasal aku jadi mangsa keadaan kne dgr bebelan yg bodoh tu .. heyaaa
yg lgi Faris sakit aty nyeee ..
bila smpai tmpt Jamming uh ..
awek tadi tu ade ..
bawa malapetake tol doeee ..!
Bagero tol ..
nseb baek lh awek tu ta buad masalah lagi .. kalau ta ..
mmg na kne ngn Fariss ..
aku pon tgh bengang gila waktu tu ..
tpy .. Faiz buad derk jeee .. asyik diam je dari tadi ..
aku ta tau mende lh yg Faiz fikirkn .. sO , aku diam je lh ken ?
Fariss plak .. ta habes - habes cakap bende yg bukan - bukan ,
sebok na sumpah awek tu .. PAST IS PAST lh Fariss .
ta payh na sebok pasal awek tu ..
dia pnye masalah , dia selesaikn lh ,,
lgy kau sebok .. lgy byk masalah dtg ..
ada pahaaammm ?
hihihihi xDD

0 Says That Imma Kaito's Girlfriend:

Post a Comment